Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Oceń kulturę podejmowania gościa lokalu oraz jakość jedzenia itp.
zen
Maniak
Maniak
Posty: 1969
Rejestracja: 20 lip 2010, 14:27
Imię i Nazwisko: Tomasz Napierała
Lokalizacja: Nowy Tomyśl/Poznań

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: zen » 24 gru 2011, 00:01

Smutne, jak szybko jakość zamienia się w jakoś. I znowu dolina imprezowa w NT:/
i tyle

anna
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 01 gru 2011, 20:45

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: anna » 11 sty 2012, 00:23

To smutne że tak się dzieje jakiś czas wstecz coś takiego było nie do pomyślenia a teraz to jest normalne aż przykre. Kiedyś to była fajna muzyczna knajpka ale od pewnego czasu jest postawione na jakoś a nie na jakość nie ma co mówić jak nawet syn właścicielki bawi się w innym pub w NT:smutne.

Awatar użytkownika
JAREMA0WISNIOWIECKI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 sty 2011, 09:49

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: JAREMA0WISNIOWIECKI » 12 sty 2012, 09:48

ale za to jest nowa obsługa :)

Kate
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 24 lut 2011, 13:31

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: Kate » 12 sty 2012, 12:57

A na imprezy do Lwówka organizujemy busy, jest bardzo miło :D

zen
Maniak
Maniak
Posty: 1969
Rejestracja: 20 lip 2010, 14:27
Imię i Nazwisko: Tomasz Napierała
Lokalizacja: Nowy Tomyśl/Poznań

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: zen » 12 sty 2012, 22:11

Kate pisze:A na imprezy do Lwówka organizujemy busy, jest bardzo miło :D
Do Filmowej? Dali byście znać na forum kurde
i tyle

Awatar użytkownika
JAREMA0WISNIOWIECKI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 sty 2011, 09:49

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: JAREMA0WISNIOWIECKI » 13 sty 2012, 08:08

do czterech światów :d

Kate
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 24 lut 2011, 13:31

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: Kate » 13 sty 2012, 14:08

oki, Stryders ostatnio wiedział....
- ale jakby co damy znać.

Awatar użytkownika
CaC
Gadulmistrz
Gadulmistrz
Posty: 861
Rejestracja: 14 maja 2009, 10:13

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: CaC » 13 sty 2012, 14:11

Kate pisze:oki, Stryders ostatnio wiedział....
Stryders ma juz wiekszosc lokali w NT poobrazane, to sie na lwoweckie lokale przerzucil? :mrgreen:

Awatar użytkownika
kayo
Maniak
Maniak
Posty: 1605
Rejestracja: 06 wrz 2010, 17:51
Lokalizacja: NT

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: kayo » 13 sty 2012, 14:31

CaC pisze:
Kate pisze:oki, Stryders ostatnio wiedział....
Stryders ma juz wiekszosc lokali w NT poobrazane, to sie na lwoweckie lokale przerzucil? :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=q9ut3jdW ... age#t=204s :D

nowicjusz
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 16 lut 2012, 20:43
Imię i Nazwisko: Marian H

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: nowicjusz » 16 lut 2012, 20:47

lokal najlepszy w mieście :|No i oczywiście sympatyczne barmanki szczególnie bloni w krótkich włosach zawsze uśmiechnięta aż chce sie popatrzeć :P :wink: :P :P :P

Awatar użytkownika
marfeusz
Gadulmistrz
Gadulmistrz
Posty: 541
Rejestracja: 18 maja 2009, 01:16
GG: 2262695
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: marfeusz » 18 lut 2012, 00:34

nowicjusz pisze:lokal najlepszy w mieście :|No i oczywiście sympatyczne barmanki szczególnie bloni w krótkich włosach zawsze uśmiechnięta aż chce sie popatrzeć :P :wink: :P :P :P
:ziew:

rychu32
Początkujący
Początkujący
Posty: 39
Rejestracja: 09 mar 2012, 03:16

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: rychu32 » 17 mar 2012, 01:57

bar u Macieja. wc tego baru to obora, tego nie mozna nazwac wc. nie mozna sie zamknac w ubikacji, wszystko polamane i zniszczone.

rychu32
Początkujący
Początkujący
Posty: 39
Rejestracja: 09 mar 2012, 03:16

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: rychu32 » 17 mar 2012, 02:00

drodzy panstwo, niech mi ktos powie z okolicznych mieszkancow jak rozwiazal problem spania w wekendy i jak to jest mozliwe ze pozwala sie na taki halas przez cala noc?! Sa ludzie chcacy wyspac sie przed praca, sa ludzie chorzy. Skandal

anna
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 01 gru 2011, 20:45

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: anna » 09 kwie 2012, 20:14

Lokal chyba najgorszy w mieście i pod względem imprez jak i obsługi Te imprezy zawsze kończą się tak samo co jeszcze musi się stać żeby ktoś zareagował na te bijatyki to co się tam dzieje to jest coś okropnego tam musi dojść chyba do tragedii

Awatar użytkownika
marfeusz
Gadulmistrz
Gadulmistrz
Posty: 541
Rejestracja: 18 maja 2009, 01:16
GG: 2262695
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: marfeusz » 09 kwie 2012, 21:54

Ja myślę sobie i moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem problemu byłby protest mieszkańców którzy zablokowaliby dostep do lokalu w piątek i sobotę od 21:00....a po za tym, to można byłoby zawiadomić nadzór budowlany, ZGM oraz Policję i Straż Miejską.

rychu32
Początkujący
Początkujący
Posty: 39
Rejestracja: 09 mar 2012, 03:16

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: rychu32 » 05 maja 2012, 20:00

ten lokal to skandal, jak mozna bezkarnie robic taki halas w nocy, jak ludzie maja spac?!

Awatar użytkownika
kayo
Maniak
Maniak
Posty: 1605
Rejestracja: 06 wrz 2010, 17:51
Lokalizacja: NT

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: kayo » 06 maja 2012, 07:55

rychu32 podejdź do lustra i zapytaj tego gościa z naprzeciwka czy dzwonił w tej sprawie na policję (SM po 15 nie pracuje)

rychu32
Początkujący
Początkujący
Posty: 39
Rejestracja: 09 mar 2012, 03:16

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: rychu32 » 25 maja 2012, 06:25

kayo, dzwonilem sto razy , ale policja umywa rece. a zekomo interweniujac podaje sobie rece witajac sie z bawiacymi sie tam ludzmi. takze prosze bez aluzji, Bylem u Burmistrza, w strazy miejskiej, na policji , u dzielnicowego. Moze masz jakis pomysl i cos poradzisz? pozdrawiam

Awatar użytkownika
CaC
Gadulmistrz
Gadulmistrz
Posty: 861
Rejestracja: 14 maja 2009, 10:13

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: CaC » 28 maja 2012, 12:06

Ja bym bombe podlozyl... :santa:


Ediy: To byl zart, gdyby faktycznie jakis desperat wysadzil ten przybytek, to ja nie mam z tym nic wspolnego i bynajmniej nie podzegalem i nie namawialem. :roll: (Wszedzie ostatnio pelno konfidentow, na psy ten narod schodzi w zastraszajacym tempie)

Awatar użytkownika
Olo
Gadulmistrz
Gadulmistrz
Posty: 764
Rejestracja: 26 mar 2011, 19:40

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: Olo » 29 maja 2012, 09:42

:lol:
A ta pani w tym płaszczu przyszła i w nim wychodzi...
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

Awatar użytkownika
AgnieszkaK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 79
Rejestracja: 28 lip 2010, 20:31
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: AgnieszkaK » 27 sie 2012, 08:44

Ten przybytek powinien trafić do nowego wątku zatytułowanego "Niewarte polecenia". W sobotę miałam okazję razem ze znajomymi posłuchać kulturalnego wysławiania się "pani"Doroty" do klientów:
"idź kobieto i mnie nie wku****","Ty się nie odzywaj" i parę takich perełek(nie jestem jej znajomą i nie mam ochoty na rozmowy na tym poziomie). Dzięki swojemu zachowaniu właśnie straciła kilku normalnych klientów.
O sposobie zamocowania otaczającego płotku wspomnieć trudno na spokojnie,grubsze belki zamocowane na dwóch małych śrubkach-ciekawe kiedy płot przewróci się,oby nie na przechodzące tamtędy dziecko!

przemek_mierzejewski
Maniak
Maniak
Posty: 3746
Rejestracja: 23 maja 2009, 11:07

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: przemek_mierzejewski » 27 sie 2012, 09:08

AgnieszkaK pisze:Ten przybytek powinien trafić do nowego wątku zatytułowanego "Niewarte polecenia". W sobotę miałam okazję razem ze znajomymi posłuchać kulturalnego wysławiania się "pani"Doroty" do klientów:
"idź kobieto i mnie nie wku****","Ty się nie odzywaj" i parę takich perełek(nie jestem jej znajomą i nie mam ochoty na rozmowy na tym poziomie). Dzięki swojemu zachowaniu właśnie straciła kilku normalnych klientów.
O sposobie zamocowania otaczającego płotku wspomnieć trudno na spokojnie,grubsze belki zamocowane na dwóch małych śrubkach-ciekawe kiedy płot przewróci się,oby nie na przechodzące tamtędy dziecko!
Temat tego baru był poruszany na sesji. Poczekajmy na nagranie.
Tak dobrze się zaczęło, ale niestety reputacja tego baru spada.
Administrator
Przemek Mierzejewski / Nowy Tomyśl

Awatar użytkownika
nosferatu7
Gadulmistrz
Gadulmistrz
Posty: 945
Rejestracja: 27 sie 2010, 05:56
GG: 5617561
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: nosferatu7 » 22 gru 2012, 17:35

Na skrzyżowaniu przed barem "U Macieja" Pojawił się wysoki metalowy słup. Wygląda to tak jakby miało coś być na nim zamontowane. Mam nadzieję że kamera.
Obrazek
www.naszlakach.pl

Awatar użytkownika
kayo
Maniak
Maniak
Posty: 1605
Rejestracja: 06 wrz 2010, 17:51
Lokalizacja: NT

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: kayo » 22 gru 2012, 18:52

Tak, to słup pod kamerę.

Awatar użytkownika
Pogrzebany
Rozmowny
Rozmowny
Posty: 188
Rejestracja: 15 cze 2012, 22:02
Imię i Nazwisko: Józef Pogrzebany
GG: 997
Kontakt:

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: Pogrzebany » 23 gru 2012, 23:50

Jaskolki donosza ze od nowego roku przestaje funkcjonowac knajpa "U Macieja"
:santa: :santa: :santa:

Awatar użytkownika
hed
Maniak
Maniak
Posty: 2163
Rejestracja: 24 kwie 2010, 11:02
Lokalizacja: NT

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: hed » 24 gru 2012, 10:51

kayo pisze:Tak, to słup pod kamerę.
Tak, jeden z kilku w ramach rozbudowy monitoringu, radzę sprawdzić czy takiego oczka nie macie przed oknem sypialni :D
CENY PALIW w NT: http://cenapaliw.pl/index.php?l=15
http://niewygodne.info.pl/

Awatar użytkownika
punisher
Gadulmistrz
Gadulmistrz
Posty: 983
Rejestracja: 27 maja 2010, 10:56
Lokalizacja: N.T.C.

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: punisher » 29 gru 2012, 18:35

Pogrzebany pisze:Jaskolki donosza ze od nowego roku przestaje funkcjonowac knajpa "U Macieja"
:santa: :santa: :santa:
Też to słyszałem, wczoraj niby ostatnia impreza była lub jedna z ostatnich.

Awatar użytkownika
nosferatu7
Gadulmistrz
Gadulmistrz
Posty: 945
Rejestracja: 27 sie 2010, 05:56
GG: 5617561
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: nosferatu7 » 29 gru 2012, 21:53

Pogrzebany pisze:Jaskolki donosza ze od nowego roku przestaje funkcjonowac knajpa "U Macieja"
:santa: :santa: :santa:
To lokal jest całkowicie likwidowany, czy tylko rezygnują z imprez ?.
Obrazek
www.naszlakach.pl

RIST
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 75
Rejestracja: 26 kwie 2011, 10:55

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: RIST » 29 gru 2012, 22:12

Z tego co wiem to Pub traci koncesje na sprzedaż alkoholu, a co za tym idzie zasadność prowadzenia imprez tanecznych, ale czy całkowicie zostanie zamknięty to tylko i wyłącznie decyzja właścicielki.

Awatar użytkownika
Olo
Gadulmistrz
Gadulmistrz
Posty: 764
Rejestracja: 26 mar 2011, 19:40

Re: Nowy bar na Wiatrakowej-U Macieja

Post autor: Olo » 31 gru 2012, 00:05

Wczoraj niby było huczne zamknięcie, ale jakoś cicho było.
Albo ja jakiś przygłuchawy...
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Warte polecenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość